Skip to content

Complimenten, tips en klachten

Complimenten en tips
Wij streven een zo goed mogelijke dienstverlening na. Het is voor ons belangrijk om te leren van onze fouten, maar het is natuurlijk ook leuk om een compliment te ontvangen. Wanneer u tevreden bent over onze dienstverlening, maar ook als u een tip voor ons heeft om onze dienstverlening te verbeteren, horen wij dat graag. Heeft u iets waarvan u denkt dat we dit anders, beter of makkelijker kunnen doen, geeft u dit dan als tip door aan ons. Wij gaan dan bekijken of we hier vervolg aan kunnen geven. Complimenten en tips kunt u aan ons doorgeven via e-mail of telefonisch.

Klachtenprocedure
Het kan ook voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Ook dan horen wij dit graag, enerzijds om onze dienstverlening zo mogelijk te kunnen verbeteren, anderzijds omdat wij ook van klachten kunnen leren en we maatregelen kunnen treffen om eventuele toekomstige klachten te voorkomen.
Klachten dienen bij voorkeur eerst besproken te worden met degene die het betreft. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat of is het niet mogelijk dit met de betrokkene te bespreken, dan dient overleg plaats te vinden met de coördinerend medewerker (vrijwilliger en/of werknemer) en eventueel daarna met de directeur of voorzitter van het bestuur.

Klachten van deelnemers, klanten, bezoekers en derden
Voor deelnemers, klanten, bezoekers en derden is Stichting Welzijn Veere aangesloten bij de Klachtencommissie Zeeland. Het is aan te bevelen om uw klacht eerst intern binnen onze organisatie te bespreken. Wanneer uw klacht intern niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie Zeeland. U kunt echter ook rechtstreeks contact opnemen met de Klachtencommissie Zeeland. Zij zijn te bereiken via:
Klachtencommissie Zeeland
t.a.v. het ambtelijk secretariaat
Fruitlaan 4-c
4462 EP Goes
Telefoon: 0113-250073
E-mail: klachtencommissiezeeland@viazorg.nl

Klik hier om de brochure, de samenstelling van de klachtencommissie en een meldingsformulier downloaden.

Klachten van werknemers, vrijwilligers en stagiaires
Voor medewerkers, (werknemers, vrijwilligers en stagiaires) is er een klachtenregeling, deze is op te vragen bij de administratie.

Op de agenda

Vacatures

Senioren Fietstochten 2024
OOSTKAPELLE
dinsdag 22 oktober
DI 22
Samen aan tafel Koudekerke
KOUDEKERKE
woensdag 23 oktober
WO 23
Koudekerke wandelt
KOUDEKERKE Zuss&Coffee
donderdag 7 november
DO 07
Oostkappelaars samen aan tafel
OOSTKAPELLE Anno Nu
vrijdag 8 november
VR 08

Op zoek naar vrijwilligerswerk? Of, wil je graag iets voor iemand betekenen? Er zijn in de gemeente Veere genoeg mensen en organisaties die jouw hulp kunnen gebruiken? Bekijk de vacatures en ontdek hoe je het verschil kunt maken!

Bekijk alle vacatures

Nieuws

Workshops Podium-Z

Wij hebben afgelopen vrijdag weer genoten van alle optredens! We hopen jullie weer te zien bij de kersteditie.
⛄️ Vanaf nu kun je je weer opgeven voor de workshops van de kersteditie.⛄️
Opgeven doe je hier:
https://forms.office.com/e/vnSzXUsKNJ

Feestelijke opening nieuw kantoor Welzijn Veere

Op dinsdag 15 oktober j.l was het zover: de officiële opening van het nieuwe kantoor van Welzijn Veere. De openingshandeling werd verricht door Frederiek Schouwenaar, burgemeester van de gemeente Veere samen met Anjesca van Keulen en Nadine Wouters, medewerkers van Welzijn Veere.
De feestelijke opening werd druk bezocht door netwerkpartners, vrijwilligers van Welzijn Veere en andere genodigden.

Dag van de Mantelzorg

Op 10 november is de landelijke Dag van de mantelzorg. Mantelzorgers uit de gemeenten Middelburg en Veere zetten we dit jaar in het zonnetje in de ‘Week van de Mantelzorg’.

De inschrijving voor de activiteiten is geopend!
Er is een divers aanbod van activiteiten, zowel in Middelburg als in Veere. Een paar voorbeelden zijn een vogelexcursie bij Sint Laurens, de vuurtoren beklimmen in Westkapelle en samen dineren bij Resto van Harte.

Back To Top