Ga naar hoofdinhoud

Complimenten, tips en klachten

Complimenten en tips
Wij streven een zo goed mogelijke dienstverlening na. Het is voor ons belangrijk om te leren van onze fouten, maar het is natuurlijk ook leuk om een compliment te ontvangen. Wanneer u tevreden bent over onze dienstverlening, maar ook als u een tip voor ons heeft om onze dienstverlening te verbeteren, horen wij dat graag. Heeft u iets waarvan u denkt dat we dit anders, beter of makkelijker kunnen doen, geeft u dit dan als tip door aan ons. Wij gaan dan bekijken of we hier vervolg aan kunnen geven. Complimenten en tips kunt u aan ons doorgeven via e-mail of telefonisch.

Klachtenprocedure
Het kan ook voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Ook dan horen wij dit graag, enerzijds om onze dienstverlening zo mogelijk te kunnen verbeteren, anderzijds omdat wij ook van klachten kunnen leren en we maatregelen kunnen treffen om eventuele toekomstige klachten te voorkomen.
Klachten dienen bij voorkeur eerst besproken te worden met degene die het betreft. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat of is het niet mogelijk dit met de betrokkene te bespreken, dan dient overleg plaats te vinden met de coördinerend medewerker (vrijwilliger en/of werknemer) en eventueel daarna met de directeur of voorzitter van het bestuur.

Klachten van deelnemers, klanten, bezoekers en derden
Voor deelnemers, klanten, bezoekers en derden is Stichting Welzijn Veere aangesloten bij de Klachtencommissie Zeeland. Het is aan te bevelen om uw klacht eerst intern binnen onze organisatie te bespreken. Wanneer uw klacht intern niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie Zeeland. U kunt echter ook rechtstreeks contact opnemen met de Klachtencommissie Zeeland. Zij zijn te bereiken via:
Klachtencommissie Zeeland
t.a.v. het ambtelijk secretariaat
Fruitlaan 4-c
4462 EP Goes
Telefoon: 0113-250073
E-mail: klachtencommissiezeeland@viazorg.nl

Klik hier om de brochure, de samenstelling van de klachtencommissie en een meldingsformulier downloaden.

Klachten van werknemers, vrijwilligers en stagiaires
Voor medewerkers, (werknemers, vrijwilligers en stagiaires) is er een klachtenregeling, deze is op te vragen bij de administratie.

Op de agenda

Vacatures

Repaircafe Koudekerke
KOUDEKERKE De Klimop
woensdag 20 maart
WO 20
Oogcafé
ZOUTELANDE Soute Schakel
woensdag 20 maart
WO 20
Workshop Podium-Z
BIGGEKERKE MFA Onderdak
vrijdag 22 maart 2024
VR 22
Workshop Eigen Grenzen (voor vrijwilligerscoördinatoren)
GAPINGE De Spil
donderdag 28 maart
DO 28

Op zoek naar vrijwilligerswerk? Of, wil je graag iets voor iemand betekenen? Er zijn in de gemeente Veere genoeg mensen en organisaties die jouw hulp kunnen gebruiken? Bekijk de vacatures en ontdek hoe je het verschil kunt maken!

Bekijk alle vacatures

Nieuws

Repaircafé Koudekerke

Op woensdag 20 maart bent u tussen 10:00 en 11:45 weer van harte welkom in ons Repair Café in de KLIMOP, Kerkstraat 2 te Koudekerke om uw defecte apparaat te laten nakijken en repareren. Graag verzoeken wij u om uw apparaat, de klacht en uw naam vooraf per mail aan te melden via verstraatecees@gmail.com.

Nationale pannenkoekdag in Grijpskerke op vrijdag 8 maart!

Afgelopen vrijdag op de Nationale Pannenkoekdag werden er in Dorpshuis Nimmerdor Grijpskerke door de kinderen van de De Bergpadschool, ouders en vrijwilligers heerlijke pannenkoeken gebakken voor alle 65+ers in Grijpskerke-Zeeland.

Twee workshops voor vrijwilligerscoördinatoren

Inhoud van workshop 1:
Eigen grenzen bewaken, voorkomt uitputting. Het vak van vrijwilligers coordinator is een vak waar ‘zorgen voor’ voorop staat. Het zorgen voor kan zo automatisch aanvoelen, dat je er geen erg in hebt dat je zo taken naar je toetrekt. Zonder dat je er eerst over hebt nagedacht of je de extra taak er wel bij kan hebben.

Back To Top