skip to Main Content

Complimenten, tips en klachten

Complimenten en tips
Wij streven een zo goed mogelijke dienstverlening na. Het is voor ons belangrijk om te leren van onze fouten, maar het is natuurlijk ook leuk om een compliment te ontvangen. Wanneer u tevreden bent over onze dienstverlening, maar ook als u een tip voor ons heeft om onze dienstverlening te verbeteren, horen wij dat graag. Heeft u iets waarvan u denkt dat we dit anders, beter of makkelijker kunnen doen, geeft u dit dan als tip door aan ons. Wij gaan dan bekijken of we hier vervolg aan kunnen geven. Complimenten en tips kunt u aan ons doorgeven via e-mail of telefonisch.

Klachtenprocedure
Het kan ook voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Ook dan horen wij dit graag, enerzijds om onze dienstverlening zo mogelijk te kunnen verbeteren, anderzijds omdat wij ook van klachten kunnen leren en we maatregelen kunnen treffen om eventuele toekomstige klachten te voorkomen.
Klachten dienen bij voorkeur eerst besproken te worden met degene die het betreft. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat of is het niet mogelijk dit met de betrokkene te bespreken, dan dient overleg plaats te vinden met de coördinerend medewerker (vrijwilliger en/of werknemer) en eventueel daarna met de directeur of voorzitter van het bestuur.

Klachten van deelnemers, klanten, bezoekers en derden
Voor deelnemers, klanten, bezoekers en derden is Stichting Welzijn Veere aangesloten bij de Klachtencommissie Zeeland. Het is aan te bevelen om uw klacht eerst intern binnen onze organisatie te bespreken. Wanneer uw klacht intern niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie Zeeland. U kunt echter ook rechtstreeks contact opnemen met de Klachtencommissie Zeeland. Zij zijn te bereiken via:
Klachtencommissie Zeeland
t.a.v. het ambtelijk secretariaat
Stationspark 2
4462 DZ Goes
Telefoon: 0113-250073
E-mail: klachtencommissiezeeland@viazorg.nl

Hieronder kunt u de brochure, de samenstelling van de klachtencommissie en een meldingsformulier downloaden:
Brochure Klachtencommissie Zeeland
Samenstelling Klachtencommissie Zeeland
Klachtmeldingsformulier Klachtencommissie Zeeland

Klachten van werknemers, vrijwilligers en stagiaires
Voor medewerkers, (werknemers, vrijwilligers en stagiaires) is er een klachtenregeling, deze is op te vragen bij de administratie.

Op de agenda

Vacatures

Workshop WhatsApp
WhatsApp is een heel populair communicatiemiddel. Je leert in de worskshop op een eenvoudige manier om berichten te ontvangen en te versturen, bestanden en foto's uit te wisselen, "gratis" te bellen via WhatsApp en het programma up-to-date te houden.
GRIJPSKERKE
maandag 16 november
MA 16
Workshop 1 Podium-Z winter 2020
Podium-Z is speciaal voor en door jongeren! Je leert muziek maken onder leiding van professionele muziekcoaches!
DOMBURG
vrijdag 20 november
VR 20
Jeugdhonk Domburg 27 november
Hoe leuk is het om je vrienden te ontmoeten? En dan een keertje niet op school of op je telefoon.
DOMBURG
vrijdag 27 november
VR 27
Workshop 2 Podium-Z winter 2020
Podium-Z is speciaal voor en door jongeren! Je leert muziek maken onder leiding van professionele muziekcoaches!
DOMBURG
vrijdag 27 november
VR 27 VR 18

Op zoek naar vrijwilligerswerk? Of, wil je graag iets voor iemand betekenen? Er zijn in de gemeente Veere genoeg mensen en organisaties die jouw hulp kunnen gebruiken? Bekijk de vacatures en ontdek hoe je het verschil kunt maken!

Bekijk alle vacatures

Nieuws

Aangescherpte coronamaatregelen

In oktober 2020 zijn de coronamaatregelen weer aangescherpt. Dit heeft voor iedereen gevolgen. Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, blijven we allemaal zoveel mogelijk thuis en houden we afstand van elkaar. Alle groepsactiviteiten en workshops die gepland waren, zijn tot nader order geannuleerd.

Rectificatie Kernkrachtig

In de eerste helft van oktober wordt bij alle Veerse huishoudens de 2e editie van de KernKrachtig bezorgd. In de KernKrachtig lees je dat ons kantoor weer open is, met de nodige maatregelen. Maar inmiddels werken wij, n.a.v. de meest recente richtlijnen, weer vanuit huis. Hier zijn we even goed bereikbaar als altijd!

Kernkrachtig Digitaal!

Blijf op de hoogte via de digitale KernKrachtig!

Back To Top