Ga naar hoofdinhoud

Complimenten, tips en klachten

Complimenten en tips
Wij streven een zo goed mogelijke dienstverlening na. Het is voor ons belangrijk om te leren van onze fouten, maar het is natuurlijk ook leuk om een compliment te ontvangen. Wanneer u tevreden bent over onze dienstverlening, maar ook als u een tip voor ons heeft om onze dienstverlening te verbeteren, horen wij dat graag. Heeft u iets waarvan u denkt dat we dit anders, beter of makkelijker kunnen doen, geeft u dit dan als tip door aan ons. Wij gaan dan bekijken of we hier vervolg aan kunnen geven. Complimenten en tips kunt u aan ons doorgeven via e-mail of telefonisch.

Klachtenprocedure
Het kan ook voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Ook dan horen wij dit graag, enerzijds om onze dienstverlening zo mogelijk te kunnen verbeteren, anderzijds omdat wij ook van klachten kunnen leren en we maatregelen kunnen treffen om eventuele toekomstige klachten te voorkomen.
Klachten dienen bij voorkeur eerst besproken te worden met degene die het betreft. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat of is het niet mogelijk dit met de betrokkene te bespreken, dan dient overleg plaats te vinden met de coördinerend medewerker (vrijwilliger en/of werknemer) en eventueel daarna met de directeur of voorzitter van het bestuur.

Klachten van deelnemers, klanten, bezoekers en derden
Voor deelnemers, klanten, bezoekers en derden is Stichting Welzijn Veere aangesloten bij de Klachtencommissie Zeeland. Het is aan te bevelen om uw klacht eerst intern binnen onze organisatie te bespreken. Wanneer uw klacht intern niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie Zeeland. U kunt echter ook rechtstreeks contact opnemen met de Klachtencommissie Zeeland. Zij zijn te bereiken via:
Klachtencommissie Zeeland
t.a.v. het ambtelijk secretariaat
Fruitlaan 4-c
4462 EP Goes
Telefoon: 0113-250073
E-mail: klachtencommissiezeeland@viazorg.nl

Klik hier om de brochure, de samenstelling van de klachtencommissie en een meldingsformulier downloaden.

Klachten van werknemers, vrijwilligers en stagiaires
Voor medewerkers, (werknemers, vrijwilligers en stagiaires) is er een klachtenregeling, deze is op te vragen bij de administratie.

Op de agenda

Vacatures

Koudekerke Samen aan de Koffie
KOUDEKERKE Zuss&Coffee
donderdag 01 augustus
DO 01

Op zoek naar vrijwilligerswerk? Of, wil je graag iets voor iemand betekenen? Er zijn in de gemeente Veere genoeg mensen en organisaties die jouw hulp kunnen gebruiken? Bekijk de vacatures en ontdek hoe je het verschil kunt maken!

Bekijk alle vacatures

Nieuws

Welzijn Veere gaat verhuizen!

Na 18 jaar met veel plezier vanuit Oostkapelle te hebben gewerkt, verhuizen we op 7 augustus naar ons nieuwe kantoor in Serooskerke.

Elf nieuwe Veerse inwoners behaalden hun certificaat!

Afgelopen juni heeft een nieuwe groep statushouders vol trots hun certificaat van het Participatie Verklaringstraject in ontvangst genomen! Om dat certificaat te behalen moesten de kersverse Veerse inwoners zich twee dagen verdiepen in wat wij in onze Nederlandse maatschappij belangrijk vinden: vrijheid, gelijkheid, solidariteit en meedoen.

Welzijn Veere op bezoek bij de basisscholen

Afgelopen weken bezochten welzijnswerkers Anjesca van Keulen, Dennis Jobse en Sandra van der Linde de groepen 7 en 8 van verschillende basisscholen in de Gemeente Veere. Ze bespraken met de leerlingen wat ‘welzijn’ nu eigenlijk inhoudt en ze waren benieuwd wat welzijn voor de kinderen betekent.

Back To Top