skip to Main Content

Complimenten, tips en klachten

Complimenten en tips
Wij streven een zo goed mogelijke dienstverlening na. Het is voor ons belangrijk om te leren van onze fouten, maar het is natuurlijk ook leuk om een compliment te ontvangen. Wanneer u tevreden bent over onze dienstverlening, maar ook als u een tip voor ons heeft om onze dienstverlening te verbeteren, horen wij dat graag. Heeft u iets waarvan u denkt dat we dit anders, beter of makkelijker kunnen doen, geeft u dit dan als tip door aan ons. Wij gaan dan bekijken of we hier vervolg aan kunnen geven. Complimenten en tips kunt u aan ons doorgeven via e-mail of telefonisch.

Klachtenprocedure
Het kan ook voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Ook dan horen wij dit graag, enerzijds om onze dienstverlening zo mogelijk te kunnen verbeteren, anderzijds omdat wij ook van klachten kunnen leren en we maatregelen kunnen treffen om eventuele toekomstige klachten te voorkomen.
Klachten dienen bij voorkeur eerst besproken te worden met degene die het betreft. Leidt dit niet tot het gewenste resultaat of is het niet mogelijk dit met de betrokkene te bespreken, dan dient overleg plaats te vinden met de coördinerend medewerker (vrijwilliger en/of werknemer) en eventueel daarna met de directeur of voorzitter van het bestuur.

Klachten van deelnemers, klanten, bezoekers en derden
Voor deelnemers, klanten, bezoekers en derden is Stichting Welzijn Veere aangesloten bij de Klachtencommissie Zeeland. Het is aan te bevelen om uw klacht eerst intern binnen onze organisatie te bespreken. Wanneer uw klacht intern niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie Zeeland. U kunt echter ook rechtstreeks contact opnemen met de Klachtencommissie Zeeland. Zij zijn te bereiken via:
Klachtencommissie Zeeland
t.a.v. het ambtelijk secretariaat
Fruitlaan 4-c
4462 EP Goes
Telefoon: 0113-250073
E-mail: klachtencommissiezeeland@viazorg.nl

Klik hier om de brochure, de samenstelling van de klachtencommissie en een meldingsformulier downloaden.

Klachten van werknemers, vrijwilligers en stagiaires
Voor medewerkers, (werknemers, vrijwilligers en stagiaires) is er een klachtenregeling, deze is op te vragen bij de administratie.

Op de agenda

Vacatures

Workshop Podium-Z
DOMBURG
vrijdag 24 september
VR 24
Workshop Podium-Z
DOMBURG
vrijdag 01 oktober
VR 01
Workshop Podium-Z
Podium-Z is speciaal voor en door jongeren! Je leert muziek maken onder leiding van professionele muziekcoaches!
DOMBURG
zaterdag 2 oktober
ZA 02
Workshop Podium-Z
DOMBURG
vrijdag 15 oktober
VR 15

Op zoek naar vrijwilligerswerk? Of, wil je graag iets voor iemand betekenen? Er zijn in de gemeente Veere genoeg mensen en organisaties die jouw hulp kunnen gebruiken? Bekijk de vacatures en ontdek hoe je het verschil kunt maken!

Bekijk alle vacatures

Nieuws

Vacature Welzijnswerker – 20 uur

Ben jij iemand die graag echt contact maakt met mensen? Iemand die goed kan schakelen tussen diverse doelgroepen? Werk jij graag individu- én groepsgericht? En leg jij snel de juiste verbindingen? Dan is deze vacature iets voor jou!
In verband met het vertrek van een collega zoeken namelijk een WELZIJNSWERKER (m/v) voor 20 uur per week.

De zomervakantie begint!

Ook wij gaan genieten van de vakantie, maar natuurlijk kun je ons in de zomer bereiken wanneer je ons nodig hebt. De mailbox (info@welzijnveere.nl) wordt elke werkdag gelezen en via 0118 583687 zijn wij op werkdagen ‘s ochtends bereikbaar. En op onze website is natuurlijk ook een hoop te vinden.
We wensen iedereen een fijne zomer toe!

Workshops Podium-Z

Muzikale jongeren opgelet! Podium Z organiseert weer toffe workshops in september waarin je je drum-, bas-, gitaar- en zangtalent kunt verbeteren en leert spelen in een band. Beginners en gevorderden zijn welkom! En je kunt je nu alvast opgeven!

Back To Top